pátek 21. října 2016

Žena za DJ pultem - večírek pro doktory

Další firemní akcička, kde baví lidičky jako DJka. Ze začátku k poslechu a samozřejmě došlo i na písničky na přání. Místo do půlnoci se hrálo do dvou a všichni vypadali spokojeně. Co si nechala tato společnost zahrát a na co nejvíce tančili? A jak se večer vyvíjel?
Pro zajímavost uvádím, že se jednalo o sympózium lékařů, takže poměrně distingované inteligentní publikum, říkala jsem si. Ani dnes nechyběl "pan aktivista" - tedy osoba, která od začátku vymýšlí spoustu přání a snaží se to trochu rozproudit.  Optává se, co bude další písnička, a je prostě pořád někde blízko. Zpravidla to nebývá ani šéf skupiny, jen má prostě pocit, že to bude tak nějak řídit.  Musím říci, že dnešní pan aktivista byl střízlivý služný sympaťák ve středním věku. Chvíli se hrálo jen podle něho a to už se mi přestávalo líbit, ale naštěstí se ještě před půlnocí vytratil a objevil se až před závěrem. Do role pana aktivisty se díky bohu nikdo další nenominoval.


První přáníčka mě přesvědčila o tom, že se nejedná o nikterak náročné hosty.
Prostě klasika - posuďte sami:

  • Michal David - Diskopříběh - opravdu se hodně lidí zvedlo a šlo tančit :)
  • Kryštof
  • Sagvan Tofi - Dávej ber
  • Peter Nagy - Sme svoji
  • Team - Držím ti miesto
  • Laid Back (mile překvapilo)

Dále se hrálo a přání během večera:

  • Cold Play - Hymn for a weekend
  • Pomáda
  • David Guetta ft. Florida
  • Maroon 5 - Move like Jagger
  • Tublatanka
  • Depeche mode - Personal Jesus
  • Erasure - I love to hate you
  • Aerosmith - I dont wanna miss a thing
  • Alle Farben - Tell me rosie
  • Queen - We are the champions
  • Pearl Jam, Nickelback, Lenny Kravitz, Kryštof, Lady Karneval, Metallic
  • Rock&Roll, Šakalí léta, Šrouby a matice
  • Na sračky to je vůle má (to jsem fakt nepustila)

Na co se hosté nejvíce během večera roztančili?

  • I will survive - tím se to dooost rozjelo, prostě správný hit ve správnou chvíli
  • Black Milk - Nechci tě trápit
  • Mamma mia
  • I love rock & roll
  • ACDC - Highway to hell
  • Kiss - I was made for loving you baby
  • Dej mi víc své lásky a další :)

Průběh večera

20:00 - začátek, sál je poloprázdný
20:00 - 22:00 nudáááá...hosté se scházejí, nikdo netančí, pouštím písničky k poslechu
22:00 - 23:00 první písničky na přání a pár nadšenců na parketě, zbytek na baru nebo vysedávají a krandají
23:00 zábava je v nejlepším ... podle plánu by měl být za hodinu konec - dám ruku do ohně za to, že nebude!
00:00 příchází šéf a připlácí další hodinu ;) tančí se o sto šest, celkem fajné to je! Dej mi víc své lásky, Colorado, Jahody mražený, Trezor, Non stop, Sladké mámení a táááák... rockovky, popovky, české i světové...tančí se na všechno - to už je radost, když jsou lidi v náladě!
01:00 personál už toho má dost, ale já jsem kupodivu v poho...domluvili jsme se na poslední hodince navíc...dnes mě to baví :) Ale ta poslední hodina už moc neutíkala.
02:00 tradáááá konec....pár minut navíc přetáhl song Purple Rain a jde se balit a cesta domů
Klasické zmatky při prodlužování - jeden provozní řekl, že hrát můžeme, druhý o tom údajně neví a vzteká se... chyba komunikace jako všude...nakonec jsem samozřejmě ta nejhorší já, protože hraju dál... a vlastně i proto, že končím - klasikaaaaaa!!


02:35 odjezd od hotelu (vše balím a nakládám sama - čeká mě 100 km za volantem ještě)
04:15 ulehám mrtvá do postele (na akci jsem vyrážela v 17:15 - a to nepočítám nakládání aparatury)

Celkem vzato to byl moc fajn pohodový večer bez vysíračů, všichni ukáznění a slušní. Nikdo mi nenadával ani se mě nesnažil osahávat, nikdo nechtěl Kabáty, nikdo mi nic nevylil do cdček :) Víc takových akcí!!!

BTW: Celý večer tady něco/někdo divně smrdí!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat