sobota 5. listopadu 2016

14 každodenních otázek pro ženu a matku na mateřské


Běžný život ženy a matky na mateřské dovolené – to zažívá každá z nás. Vybrala jsem 14 otázek, které mi často klade partner, i když na ně existují dost jasné odpovědi. Nabízí se i odpověď otázkou (OO). Na blbou otázku, blbá odpověď. Je to neustálý kolotoč, který mi asi nikdy nepřestane lézt na nervy, ale nejde z něj vystoupit. Taky vás dokážou podobné otázky vytočit doběla?  



1. Baví tě se každé ráno malovat?
Věř tomu, že nebaví. Ale když vidím svou tvář před a po, raději strávím několik minut v koupelně denně navíc, než vyjít ven s ksichtem plným skvrn a uhrů. Výsledek prostě stojí za to.
OO: Vypadám snad bez make-upu lépe?
2. Vážně potřebuješ něco nového na sebe, když ti skříň přetéká hadrama?
Věčný problém každé ženy – nemám co na sebe. Oblečení není nikdy dost a zdánlivě je skříň plná, ale to jen proto, že je mi líto vyřadit obnošená či nemoderní trička, džíny, které mi nesedí nebo mám pocit, že do nich určitě zhubnu nebo si je šetřím, kdybych náhodou přibrala.
OO: Mám si snad vzít na ten ples stejné šaty jako v minulém roce?
3. Nemůžeš si na chvíli sednou aspoň k tomu kafi?
Ráda bych, ale musím u toho chystat večeři, mýt nádobí nebo věšet prádlo. Když to neudělám teď, tak kdy? A kdo jiný to za mě udělá?
OO: Budeš místo mě hlídat polévku, aby se nepřipálila?
4. Co budeš dneska dělat, když budete celý den s prckem doma? Nebudeš se nudit?
Cha, tak nudit se fakt nebudeme. Doma je pořád pro ženskou dost práce, což muži moc dobře nevidí.
OO: Máš pocit, že se doma celý den válíme?
5. To musíš stát pořád u plotny?
Tak nemusím, ale jestli chceš mít teplý oběd a schopnou večeři, je to nutné. Není nad doma připravenou stravu a sama se nepřipraví.
OO: Chceš mít k obědu housku s máslem?
6. Proč vždycky večer u televize usneš?
Ráda bych někdy film nebo seriál dokoukala do konce, ale tělo trochu protestuje. A raději budu riskovat, že usnu, hlavně, že ležím.
OO: Dáš mi do očí sirky?
7. Nechceš s něčím pomoct?
Určitě by se mi pomocná ruka šikla, ale já si prostě radši poradím sama, protože jenom tak je výsledek uspokojivý. A nechce se mi to po tobě zase pak přerovnávat, miláčku :)
OO: Víš snad kde máme prachovku a gel na prádlo?
8. Nepůjdeme někam na kávu i malým?
Můžeme, ale nebude to zrovna relax. Udržet dvouletého cvrčka sedět v klidu v kavárně tak, aby něco nerozlil nebo nerozbil je sci-fi mise.
OO: Máš pojistku na blbost?
9. Proč jsi každý večer tak dlouho v koupelně?
Krom toho, že si na sebe musím napatlat všechny nezbytné krémičky, tak i toho ještě omývám umyvadlo, zrdcadlo, vanu, obklady, vyndávám prádlo z pračky nebo otírám prach na poličkách. Vždycky se to drobet zvrtne!
OO: Že bych šla radší spát na prasáka?
10. Proč máme pořád tolik odpadků?
Vzhledem k tomu, že denně vařím, tak to je docela přirozené. Produkce odpadu je v naší domácnosti možná nadměrná, ale co mám s těmi obaly od masa, sýrů, jogurtů či mléka asi dělat.
OO: To je mám spálit nebo sežrat?
11. Proču nás každý den běží pračka?
Asi proto, že chci, abychom chodili čistě oblečeni. Prcek má větší spotřebu oblečení na den díky své super schopnosti se zmazat už u snídaně. A já prostě nesnáším nosit dva dny po sobě stejné tričko.
OO: Seženeš mi valchu?
12. Proč kupovat sušičku na prádlo, když může to prádlo uschnout samo a zadarmo?
Jenže to prádlo musí někdo z té pračky vyndat, pověsit ho někam a pak ho zase sundat.
OO: Nevadí ti snad, že se věčně přerážíme o ten sušák na prádlo?
13. Neleze ti ten Mickeyho klubík a Krteček už na nervy?
Leze – strašně. Ale jsem vděčná za každou chvíli, kdy se malej vydrží dívat aniž mi na mě neustále visel.
OO: Mám mu radši pustit Hvězdné války?
14. Proč máš tolik tašek, když jedeme k našim jen na jednu noc?
To asi vysvětlit nejde. To vše potřebuji ať už na jednu noc nebo na týden. Nevím, jaké bude počasí, bez holinek a pláštěnky vyrazit nemůžeme. Nevím, kolikrát se malej pobryndá nebo si ucvrkne, na jaké oblečení budu mít náladu. Kosmetickou taštičku zapomenout nemohu, stejně tak nějaké to jídlo, počítač nebo jiné užitečné zbytečnosti.
OO: Není na čase pořídit jednu pořádnou mega tašku, ať jich netaháme 6?

Slovo závěrem: Snad se můj mužíček neurazí :) Na jeho obhajobu musím říci, že se mi doma snaží pomáhat s tím, k čemu jsem ochotna ho pustit a už si pomalu zvyknul na to, jak to u nás doma chodí. MT!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat